Tuesday, September 27, 2011

Pidur peale ( kirjutatud moni aeg tagasi, ei maleta millal... )

ja taiega!! Eile sain aru, et asi laheb liiale. Mehel oli vaba ohtu ja ta nagi, kuidas minu paev valja naeb. Laps hakkas ohtul kohima ja tatistama peale ujumist, elamine oli seesamune, oleks olnud vaja poodi tormata, Marleenile oli kooli vaja mingit raamatut, mida mul polnud aega enam sebida. Juba eelmine nadal otsustasin, et jatan Girl Scouti ara, kuigi see oli kodule koige lahemal ja pohimotteliselt tasuta, vaid aastamaks 12 taala. Juba lubati toredaid valjasoite ja matkamisi jne, nii et nati on kahju. Hetkel aga mul tool kiire ja ohtuteks olen lihtsalt laip, lisaks jaavad kodused toimetused tegemata ja nadalavahetusel tahaks ju puhata. Oeldakse, et kes teeb, see jouab - minu puhul see kyll ei kehti. Mulle ei sobi selline lennus elutempo. Mul on vaja aega, et kodus toimetada ja lihtsalt olla kasvoi natukene iga paev. Tervis on ikkagi tahtsam, kui ei tea mille nimel rabelemine. Mees ka ytles, et pingutad yle ja raiskad bensiini ja siis oled narviline ja vasinud. Ega tal ka kerge pole, tombab kahe koha peal 5 paeva nadalas, kuid noh koduseid kohustusi tal vahem. Ma ytlesin, et lapse trennid ja kooliasjad on vaid minu mure, ta ytles, et vahetame siis ara, ta jatab ohtuse too ara ja viib ise last trenni, ma voin ise toole minna. Aga noh laps ju emmekas ja kes siis ikka meest usaldab :) Kuigi siin on vaga aktiivseid issisid vaatan, naiteks on Marleeni ujumise trennis yks 60a isa oma 10a tytrega, 50a sai mees veel isaks, ei tea, kas teisel voi esimesel ringil. Lapse ema pole nainud.


Marleenil laheb ujumises vaga hasti, liblikas ja konn on tema stiilid, milles ta tugev ja opetaja tagant utsitamisel sai ka esimesele voistlusele end kirja pandud. Muidugi oli vaja tellida siis voistlustrikoo ja myts ja muu ninn-nann. Mees muidugi oigas ja ohkis ja eks tal on oigus, et kui yhele trennile pyhenduda, siis sellest piisab, nii rahaliselt kui ajaliselt. Onneks need yhekordsed kulutused. Nii et ilmselt votan Marleeni ara ka iluvoimlemisest jargmine aasta ja siis jaabki vaid yks trenn. Yle oma varju hypata ei saa.


Muidu on meil sygis kohal, koik vihm, mis suvel jai sadamata, tuleb vist nyyd alla. Ilmad on niisked ja rosked. Sellise ilmaga tahaks olla vaid soojas voodis teki all ja mitte midagi teha.


Marleenil algab juba sellest reedest koolivaheaeg, laheb maale vanaema ja vanaisa juurde.


Votaks ka hea meelega moned paevad vabaks, kuid mul puhkuspaevad siiani miinustes peale Eestis kaimist.

2 comments:

  1. Minule ka see kiire elutempo pigem tekitab stressi, mitte ei anna jõudu juurde. Ja olen ka seda meelt, et kui laps saab koolisy välja minemata või siis ise liigeldud trenni/huviringi, siis võib neid mitmeid lubada, kui rahakott vastu peab. Aga kui peab lapsi kuskile ekstra viima/tooma on see liiga keeruline logistika. Vähemalt minu jaoks.
    pealegi mõtlesin enda jaoks läbi, et ega ma ei ajagi taga mingi sportlase karjääri. pigem sisustan trenniga nende vabaaega. See et Mariol võetakse trenne nii tõsiselt, see pigem isegi mind natuke härib. Sai ju omal ajal ka spordiga tegeletud ja mina ausalt ei mõelnud kunagi karjäärile, mulle lihtsalt meeldis trennis käia.

    sul ikka ka kiire ja keeruline elu. vahel vaatan ringi ja mõtlen, kuidas teised kõik jõuavad ja saavad lubada. kui ikka peaks mõlemad kellast kellani tööl käima, siis seda õhtust aega on nii vähe ja kui peaks igapäev mööda trenne sõitma... no ei tea. mina olen kyll äpu, aga hakkama ma sellega ei saa. sel juhul ei saaks keegi meil õhtuti ntx syya...

    ReplyDelete
  2. kle, ega selline elu olegi normaalne. ma ei jouagi ja tahagi, tekitab vaid stressi. aga eks igayks opib iseenda vigadest ja kuskile vagisi seotud ei ole, et alati saab teha muutusi ja lopetada ara jne.
    vahest motledki, et rabad tood teha, aga mille jaoks, ega onne ega rikkust kaela ei lange ja olengi aru saanud, et parem vahem rabada, elada tagasihoidlikumalt, kuid ilma liigse stressita.
    enda hea enesetunne ja tervis maksavad rohkem.
    mind ka hairib, et voetakse neid trenne nii tosiselt, selles suhtes mulle meeldib ta iluvoimlemine, kuna seal ta ei ole voistlustiimis ja ei ole mingit pinget ega muret ega ekstra kaimisi jne.
    ega oleks mul ka rohkem lapsi, ma ei jouaks nii, ei joua yhegagi. ei tea ka, kuidas teised jouavad, osad siin teevad karjaari, lapsed trennides iga ohtu ja voistlused nadavahetusel, kuid nad kurnatud ka, ma naen.

    ReplyDelete