Sunday, April 1, 2012

Puhkus täies hoos

Ja mina ei puhka sugugi.

Võtsin ikkagi töö juurest terve nädala vabaks, ei hakanud poolitama ja hea meel, et nii tegin.

Kodus nii palju tegemist. Ausalt öeldes võiks siin paar nädalat järjest küürida, pesta ja asju ja riideid sorteerida.

Muidu meie väikene puhkus möödunud väga mõnusalt. Ilmad on olnud vahelduva eduga soojemad ja jahedamad, sellised parajad. Oleme käinud palju jalutamas ja väljas olnud, teisipäeval sai ka esimene ametlik grill ära tehtud. Marleen sai kauaoodatud elektrimootoriga tõukeratta endale, ning on nüüd pooled päevad tänaval ja kihutab sellega ringi, mul natsa hirm nahas, kuid sõnad peale loetud, et sõiduteele ei lähe ja oma tänavaotsast kaugemale ka mitte. Siin osad kihutavad isegi oma majade vahel nagu hullud, nii et peab olema ettevaatlik. Aga tundub, et ta väga hoolikalt jälgib autosid ja on ettevaatlik.





Pühapäeval käisime maal kogu perega, koerad ka kaasas ja mehe õepoeg. Lastel nagu alati oli seal lõbu laialt, ei mingit muret, iga seal ei hakka. Mees ja äi tegid seal metsa, vedasid puid saeveskisse, et saaksime laudu veranda ehitamiseks. Õhtuks olime kõik värskest õhust rammestunud.


Esmaspäeval oli jahedam ilm ja viisin lapsed väikesesse kohalikku veekeskusesse, mina vedelesin mullivannis.
Eile käis ämm lastega loomaaias, mina otsustasin, et pean ikka midagi kasulikku ka ära tegema.
Alustasin riidekapi sorteerimisega ja lõpetasin akende pesuga ja suurema puhastusega magamistoas.
Kaugemale ei jõudnudki, kuna iga nurga ja kapi tagant avanes päris kole vaatepilt.
Õhtul oli Marleenil laulukoor ja peale seda läksid ämm lastega maale ära, kuhu jäävad homseni.
Minul möll käib, ja lõppu pole näha.
Enam-vähem on alumine korrus tehtud, hea, et on pööning, kuhu kõik träni visata. Millalgi peab hakkama seal siis ka asju sorteerima ja koristama, oeh.

Üldiselt naudin kodus olemist ja toimetamist, see nagu omaette teraapia. Vaheldus ka tööl käimisele.

Vahepealsetest tähtsamatest sündmustest nii palju, et meil mehega täitus nädal tagasi 10a tutvumisest, mille auks käisime väljas istumas natukene. Tegime suhteinventuuri ja kokkuvõttes võib tõdeda, et kõige hullemini polegi läinud. Mehe sõnade järgi on minust saanud noore plika asemel täiskasvanud naine, vaat mis välja tuli. Vaatasime vanu pilte ja norisin meest, et näe, oli mul kena noormees, nüüd on vanamehenäss, 40 ikkagi ukse ees. Ta noris vastu, et ammugi aeg tal mind noorema vastu välja vahetada, ikkagi keskeakriis peaks peal olema. Tegelt on kriis pigem minul, kui temal. Tema on oma nn koha leidnud elus ja kõigega rahul, mina mitte.

Marleen sai aga oma ujumisklubi hooajalõpubanketil üllatuse osaliseks, nimelt valiti ta oma vanusegrupis tüdrukute seas kõige agaramaks, tublimaks ja mis kõik veel ja austati teda vägeva auhinnaga.


Hetkel on ujumises paus kuni aprilli keskpaigani, siis läheb uuesti lahti ja hakkab ujuma 2 tundi päevas ühe tunni asemel. Üle kolme päeva nädalas me siiski ujumas käima ei hakka, läheks liiga kreisiks.

Vahepealne update 1 .aprill

Üritasin rohkem pilte lisada, kuid millegipärast jookseb kokku, seega jäigi varasem postitus tegemata.

Sain elamise enam-vähem korda, kuid viimased päevad olen olnud laisk mis laisk. Ei viitsi enam midagi teha, kuigi siin majas ei lõppe tööd kunagi. Reedel tuli Marleen koju tagasi ja saime veel korra jalutamas ära käia, kui hakkas jubedat padukat sadama. Seega olime õhtul kodus ja ei teinud mitte midagi. Laupäeval käisime aga ta parima sõbranna ja emaga kinos vaatamas "Mirror, mirror", kaasaegne versioon Lumivalgukesest peaosas Julia Robertsiga.  Pärast tulime meile ja istusime siin pea südaööni, lapsed mänigisid ja arutasime sõbranna emaga elu ja asju. Peab paika, et teiste probleeme omale ei tahaks...

Täna meil endiselt vihmane ilm ja ma ei viitsi jällegi midagi teha, kuigi peaks aias natukene toimetama. Marleen on mänginud printsessi terve päeva ja mees möllab õues, hiljem pidi hakkama saslõkki küpsetama. Üritan end kokku võtta ja midagi kasulikku veel viimase puhkusepäevaga ära teha. Tööl käimine on juba ära unustatud, puhkaks veel nii kuu aega hea meelega.

Head esimest aprilli kõigile!!

4 comments:

  1. Muide, kas teil kiivrid pole moes? Mina küll paluksin lapsel kiivri pähe panna, nonii igaksjuhuks, kanaema nagu ma olen :D

    A muidu on lahe lugeda su tegemistest :D sellega seoses tuletad mulle meelde, kui palju mul veel teha on ja ei kujuta ette, kust selle aja võtan...

    ReplyDelete
  2. tore, et lugemine meeldib, kohati tundub, et kirjutan sama joru kogu aeg :)

    Kiiver on meil taitsa olemas, kuid jah, mina muidu ka kanaema, kuid osades asjades annan jargi. Voib-olla meil vale kiiver, sest see ei istu peas hasti, vajub ara ja lapsele ebamugav. Proovisime poes uut ka, kuid ka see ei istunud hasti.
    Aga sul on jah oigus, et kiiver peaks peas olema.

    ReplyDelete
  3. Ma ka koristasin pühapäeval kappi. Tegelikult rohkem selle pärast , et poisi üks vest on nagu maa-alla kadunud. Ja ilmselgelt ma seda üles ei leidnud. Aga vähemalt kapp sai korda. Natukene sorteerisin ka riideid, et viskaks midagi minema või annaks ära. Isver küll see inimene on ikka üks jabur tegelane. Iga asja juures mõtleb, et aga äkki ma tahan seda homme selga panna...Ühe kotitäie ikka suutsin minema visata. Ja ma lugesin enda kingad ära 18 paari pluss plikade kingad 15 paari. me ei ole normaalne perekond... ja loomulikult ei ole mul midagi jalga panna :)

    ReplyDelete
  4. P6rgukiz: suvi meil jah, ei saa kurta :)

    Tristal: tyypiline, onju!! Kapp riideid tais, kuid selga pole midagi panna.
    Sa siis paris kingafanaatik, minul kingad lihtsalt ei pea vastu, koerad soovad ara ja too juures kuluvad jube kiirelt labi. Nyyd olengi loobunud too juurde uusi ostmast, kain vanadega.
    Ara viskamisega on jah jamad lood, meil ka kogub ja kogub seda varandust, motled, akki ikka laheb vaja :)

    ReplyDelete