Sunday, April 10, 2011

Leitsak

Täna saabus siis kauaoodatud soojus ja kohe täiega, kell on õhtul 8.36, kuid toas on ikka 25 kraadi sooja. Aga ega see kesta, Indiana ilm on nii muutlik, et üks päev suvi, teine päev talv. Öösel lubab äikest ja siis müristab jälle külmaks. Peaks olema sellega juba harjunud, kuid ei ole. Meil on olnud tegus nädalavahetus. Reedel käisime pargis Marleeniga rulluisutamas, päris hästi läks tal, leidsime pööningult mehe õelaste vanad ja täpselt parajad. Vanakoolid omad, nelja rattaga ja Barbie peal, kuid alustuseks head. Minu ajal tulid kõik sellised oskused nagu iseenesest, nüüd peab käima lastega neid harjutamas. Kuna ma tüüpilise kohalikuna ei lase oma lapsel niisama tänava peal üksi ringi joosta, mängida, siis pean ekstra käima temaga ise pargis, jalutamas, rattaga sõitmas jne. See kevad sai ta lõpuks selgeks ilma abiratasteta jalgrattaga sõitmise. Tasakaaluga on tal nagu probleeme, kuna ka uisutamine ja rulluisutamine tulevad vaevaliselt. Aga eks harjutamine teeb meistriks. Oleks ainult ilusamaid ilmasid rohkem. Eile oli tal terve päeva parim sõbranna külas. Kuna meil on suur koer, kes tõu poolest halva kuulsusega, siis pean alati veenma Marleeni sõbrannade emasid, et meie koer ei hammusta ja et hoiame koera kas puuris või õues lastest eemal. Ma saan sellest aru, kuna ma ise kardan ka võõraid ja suuri koeri. Kohati kirun meest, et oli seda koera vaja, kuna tema järgi peab kogu aeg koristama ja muidugi olen see mina. Samas on hea, kui on selline suur koer, kes pätte eemale peletab. Koer on ikkagi parim majavalvur. Mees tegi oma esimese suitsukana see aasta ja tuli väga hea, naabrid tulid külla ja lasime head maitsta. Täna käisime Marleeniga kesklinnas nn keskraamatukogus, kus ma polnud kunagi käinud. Kuna meie kohalikus harus pole kunagi neid raamatuid, mida ma otsin, siis otsustasin minna sinna ja valik palju parem. Ma hea meelega elaksingi kesklinnas, kui seal korterid ja majad nii kallid poleks. Me elame vaid 5 minutit kesklinnast ja hinnad hoopis teised. Mulle meeldib kesklinnas just see, et igale poole saab jalutada. Sellega, et siin peab igale poole autoga sõitma, ei harju ma vist kunagi, see on minu jaoks nii ebaloomulik. Aga no ei ole siin midagi jalutuskäigu kaugusel, vaid üks vana pooleldi mahajäetud mänguväljak ja esmatarvete pood. Ah jaa, bensiinijaam ja kiirtoiduasutus ka. Bensiinihinnad siin ka aina tõusevad, panin reedel paagi täis ja omast arust sain hea hinnaga, kuid läks 50 taala, nii palju pole mul paaki kunagi läinud. Siin on galloni hind 3.69 hetkel, võrdluseks, ühes gallonis on 3.7 liitrit. Pole aimugi, mis see siis eurodes teeb, aga peaks olema umbes poole odavam, kui Eestis. Kuid siin inimesed hädaldavad ja nutavad, et nii kallis. Ülejäänud päeva koristasime ja mees tegi grilli, olen väsinud...

No comments:

Post a Comment