Monday, May 18, 2009

Tähtis päev

Täna juhtus midagi imelist - ma sain tädiks!!! Mu nooremale vennale ja tema naisele sündis väike tütar nimega Mirjam. Lapse sugu oli sünnini teadmata, kuid ma salaja sisimas lootsin, et tuleb tüdruk ja tunne oli ka selline. See on ka igati aus, kuna onutütardel on kahe peale 3 poega, nii et leidsin, et aeg on nüüd ka mõni tüdruk veel peale Marleeni saada.
Lisaks on täna ka mu kalli abikaasa ja tema kaksikõe 37a. sünnipäev, nii et otsustas tulla nendega täpselt ühel päeval.
Tähistatud sai suuremalt nädalavahetusel, kui pidasime pidu mehe õe juures ja üle tüki aja oli üks tore üritus, külalisi oli igast ilmakaarest, sai nalja ja tantsu ja no muidugi ei lõppe ka ükski õige pidu ilma väikese pahanduseta, nimelt meie naabripoiss otsustas purjus peaga hakata koju sõitma ja tagurdas naabrite aeda kraavi nii kinni, et võttis 5 meest ja Nissan Armada, et sealt seda välja saada. Teadupärast ameeriklased ei suuda eestlastega sammu pidada, mis puutub kangema alkoholi tarbimisse, ja järgmine päev pidi naabripoiss tunnistama, et pole nii kõva vend, kui mu mees, kes rahulikult muru niitis.
Süüa oli muidugi nii palju jälle, et eile oli aftekas ja täna veel kolmas külaskäik mehe õe juurde, nüüd vist aitab kah. Õemehel juba närvid läbi, kaua võib. Mul ka siiani sees keerab, ja töö juures kuidagi venitasin ära, kuigi peaks õnnelik olema, et üldse töökoht on, nimelt saime reedel Kaddyga paraja ehmatuse osaliseks, kui kell 2 pooltel inimestel lahkuda paluti, esialgu kahenädalasele sundpuhkusele, kuid me teadsime, et enamus neist tagasi ei tule... oli kurb päev ja kõhus keeras... täna siiski selgus, et asjad nii hullud pole, vähemalt meie jaoks, sest kartsime juba halvemat, et uksed varsti kinni. Tundub aga, et lihtsalt suuremat sorti reorganiseerimine.
See sündmus tõi jälle mind natuke rohkem maa peale tagasi ja sain järjekorde reaalsusesüsti kätte. Millegi peale siin elus ei saa kindel olla. Välja arvatud oma pere ja kallimate peale, loodetavasti.
Ilmad on olnud endiselt kahtlased, täna hommikul oli 3 kraadi sooja, ent töölt tulles oli auto nii kuum, et pidin konditsioneeri sisse panema. Homme lubab 28 kraadi. See nädalavahetus on ametlik suvehooaja avamine ja esmaspäeval vaba päev kõigil. Plaanime ka osta omale väikese basseini aeda, hea palavaga sisse hüpata.
Ja Marleeni kooliaasta hakkab ka lõpule jõudma, järgmine kolmapäev on ametlik lõpetamine.
Ta on tubli olnud, lubasin osta talle suure suuga videomängu sünnipäevaks, kui ta õpib lugema enne. Nüüd ju kõigil see Wii. Aga ma ei poolda videmängusid, esiteks on nad mõttetult kallid ja teiseks piisab sellest, et laps vahib telekat juba liiga palju. Ning arvuti peal ka istub juba üsna tihti. Koolis neil arvutiklass, kus igaühel oma arvuti ja seal siis klõbistatakse põhiliselt peale tunde. Mina ei ole talle mitte midagi õpetanud ega näidanud. Lugemist ta juba pursib, kuid loodan, et ta seda lubadust ei mäleta. Üldsegi on liiga palju mõttetut tinni-nänni tänapäeva lastel.
Ma ei tea, mitu Barbie nukku tal on, mäletan, mul oli üks, mille sain, kui olin 10a ja olin õnnejunnis. Kas tänapäeva lapsed üldse midagi hinnata oskavad? Aga eks elu õpetab ennast ka ja mida vanemaks saad ise ja suuremaks laps, seda rohkem mõistad, mis need tõelised väärtused siin elus on.
Ok, aitab filosofeerimisest, mees jõudis töölt koju, pean talle veel kingi üle andma.

3 comments:

  1. Palju õnne Tädi!!! :) Õnnesoovid ka abikaasale! :)

    Muide Mari-Ly tahab sünnipäevaks babrit saada, just originaali. mingid "aseained" on olemas,a nyyd soovitakse originaali. eks ta peab selle saama. mul vedanud, ta soovid ikka suht väiksed veel :)

    ReplyDelete
  2. Muide käisin Orkutis pilte vaatamas. Väga kiftid pildid :)

    ReplyDelete